• Önkormányzat
  • Polgármesteri Hivatal
  • e-ügyintézés
  • Közérdekű adatok
  • Választási információk
  • Térfigyelő Kamera rendszer
  • Híreink
  • Galéria
  • Dokumentumtár
  • X

    Szervezeti, személyzeti adatok

    1. A közfeladatot ellátó szerv hivatalos neve, székhelye, postai címe, telefonszáma, elektronikus levélcíme, honlapja, ügyfélszolgálatának elérhetőségei

    Hivatalos név: Sajószentpéter Városi Roma Nemzetiségi Önkormányzat
    Székhely: 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.
    Postai cím: 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.
    Telefonszám: (48) 521-037
    Elektronikus levélcím: titkarsag@sajoszentpeter.hu
    Honlap: https://www.sajoszentpeter.hu/departments.php?minority=roma
    Ügyfélszolgálat elérhetősége: nem releváns

    2. A közfeladatot ellátó szerv szervezeti felépítése szervezeti egységek megjelölésével, az egyes szervezeti egységek feladatai

    3. A közfeladatot ellátó szerv vezetőinek és az egyes szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztása, elérhetősége (telefonszáma, elektronikus levélcíme)

    4. A szervezeten belül illetékes ügyfélkapcsolati vezető neve, elérhetősége (telefonszáma, elektronikus levélcíme) és az ügyfélfogadási rend

     nem releváns

    5. Testületi szerv esetén a testület létszáma, összetétele, tagjainak neve, beosztása, elérhetősége

    Sajószentpéter Városi Roma Nemzetiségi Önkormányzat 
     
    Képviselő-testület létszáma: 5 fő
     
    Képviselő-testület

    Balogh Béla (Romajó Országos Egyesület) elnök
    Lakatos Sándor (1995) (Romajó Országos Egyesület)
    Lakatos Sándor (1972) (Romajó Országos Egyesület)
    Kelemen Sándor (A Magyarországi Cigányközösség Fóruma)
    Ruszó Károly (A Magyarországi Cigányközösség Fóruma)

    6. A közfeladatot ellátó szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek megnevezése, és 1. pontban meghatározott adatai

    nem releváns

    7. A közfeladatot ellátó szerv többségi tulajdonában álló, illetve részvételével működő gazdálkodó szervezet neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefonszáma, elektronikus levélcíme), tevékenységi köre, képviselőjének neve, a közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke

    nem releváns

    8. A közfeladatot ellátó szerv által alapított közalapítványok neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefonszáma, elektronikus levélcíme), alapító okirata, kezelő szervének tagjai

    nem releváns

    9. A közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv neve, székhelye, a költségvetési szervet alapító jogszabály megjelölése, illetve az azt alapító határozat, a költségvetési szerv alapító okirata, vezetője, honlapjának elérhetősége, működési engedélye

    nem releváns

    10. A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok neve, a szerkesztőség és kiadó neve és címe, valamint a főszerkesztő neve

    nem releváns

    11. A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntései tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervnek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szervnek az 1. pontban meghatározott adatai

    Hivatalos név: Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Kormányhivatal 
    Székhely: 3525 Miskolc, Városház tér 1.
    Postai cím: 3530 Miskolc, Pf.: 367.
    Telefonszám: (46) 512-901 
    Elektronikus levélcím: hivatal@borsod.gov.hu 
    Honlap: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/borsod-abauj-zemplen
    Ügyfélszolgálatának elérhetősége:

    Ügyfélfogadási idő:

    hétfő - csütörtök: 8.00-16.00

    péntek: 8.00-13.00