• Önkormányzat
  • Polgármesteri Hivatal
  • e-ügyintézés
  • Közérdekű adatok
  • Választási információk
  • Térfigyelő Kamera rendszer
  • Híreink
  • Galéria
  • Dokumentumtár
  • X

    Szervezeti, személyzeti adatok

    1. A közfeladatot ellátó szerv hivatalos neve, székhelye, postai címe, telefonszáma, elektronikus levélcíme, honlapja, ügyfélszolgálatának elérhetőségei
    Hivatalos név: Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal
    Székhely: 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.
    Postai cím: 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.
    Telefonszám: (48) 521-037, (48) 521-039
    Elektronikus levélcím: jegyzo@sajoszentpeter.hu
    Honlap: www.sajoszentpeter.hu
    Ügyfélszolgálat elérhetősége:

    (48) 521-037  3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.

    (48) 521-039  3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 31-33.

    2. A közfeladatot ellátó szerv szervezeti felépítése szervezeti egységek megjelölésével, az egyes szervezeti egységek feladatai
    3. A közfeladatot ellátó szerv vezetőinek és az egyes szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztása, elérhetősége (telefonszáma, elektronikus levélcíme)


    Szervezeti egységek vezetői:

    • Igazgatási Osztály
      vezető: Dr. Gramantik Georgina
      cím: 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 31-33.
      telefonszám: (48) 521-039
      e-mail: 
    • Intézményirányító és Szervezési Osztály
      vezető: Dr. Vámos Zsuzsánna Éva
      cím: 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.
      telefonszám: (48) 521-037
      e-mail: 
    • Közvetlen jegyzői irányítás alá tartozók
      vezető: Dr. Guláné Bacsó Krisztina
      cím: 3770 Sajószentpéter, 3770. Sajószentpéter Kálvin tér 4.
      telefonszám: (48) 521-037
      e-mail: 
    • Pénzügyi és Vagyongazdálkodási Osztály
      vezető: Kolossay Anett
      cím: 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.
      telefonszám: (48) 521-037, 521-960
      e-mail: 
    • Városüzemeltetési és Beruházási Osztály
      vezető: Simon László
      cím: 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 6.
      telefonszám: (48) 521-037, 345-908
      e-mail: 
    4. A szervezeten belül illetékes ügyfélkapcsolati vezető neve, elérhetősége (telefonszáma, elektronikus levélcíme) és az ügyfélfogadási rend
    Az ügyfélszolgálati vagy közönségkapcsolati vezető neve: nem releváns
    Az ügyfélfogadás rendje:

    Polgármester:
    Minden hónap első hétfőjén: 10.00-12.00

    Jegyző:
    hétfő: 08.00-12.00

    Polgármesteri Hivatal:
    hétfő: 08.00-12.00
    szerda: 8.00-12.00; 12.50-17.00
    péntek: 08.00-12.00

    5. Testületi szerv esetén a testület létszáma, összetétele, tagjainak neve, beosztása, elérhetősége

    nem releváns

    6. A közfeladatot ellátó szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek megnevezése, és 1. pontban meghatározott adatai

    nem releváns

    7. A közfeladatot ellátó szerv többségi tulajdonában álló, illetve részvételével működő gazdálkodó szervezet neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefonszáma, elektronikus levélcíme), tevékenységi köre, képviselőjének neve, a közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke

    nem releváns

    8. A közfeladatot ellátó szerv által alapított közalapítványok neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefonszáma, elektronikus levélcíme), alapító okirata, kezelő szervének tagjai

    nem releváns

    9. A közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv neve, székhelye, a költségvetési szervet alapító jogszabály megjelölése, illetve az azt alapító határozat, a költségvetési szerv alapító okirata, vezetője, honlapjának elérhetősége, működési engedélye

    nem releváns

    10. A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok neve, a szerkesztőség és kiadó neve és címe, valamint a főszerkesztő neve

    nem releváns

    11. A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntései tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervnek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szervnek az 1. pontban meghatározott adatai