• Önkormányzat
  • Polgármesteri Hivatal
  • e-ügyintézés
  • Közérdekű adatok
  • Választási információk
  • Térfigyelő Kamera rendszer
  • Híreink
  • Galéria
  • Dokumentumtár
  • X

    Szervezeti, személyzeti adatok

    1. A közfeladatot ellátó szerv hivatalos neve, székhelye, postai címe, telefonszáma, elektronikus levélcíme, honlapja, ügyfélszolgálatának elérhetőségei

    Hivatalos név: SAJÓSZENTPÉTERI VÁROSGONDNOKSÁG
    Székhely: 3770 SAJÓSZENTPÉTER, KÁLVIN TÉR 35.
    Postai cím: 3770 SAJÓSZENTPÉTER, KÁLVIN TÉR 35.
    Telefonszám:  +36-48/345-930
    Elektronikus levélcím: varosgondnoksag@gmail.com
    Honlap: https://sajoszentpeter.hu/szolgaltato-intezmenyek
    Ügyfélszolgálat elérhetősége:

    3770 SAJÓSZENTPÉTER, KÁLVIN TÉR 35.

    +36-48/345-930

    2. A közfeladatot ellátó szerv szervezeti felépítése szervezeti egységek megjelölésével, az egyes szervezeti egységek feladatai

    1. Gazdálkodási részleg         
     A részleg az alábbi költségvetési szervek gazdálkodási, pénzügyi és számviteli feladatait látja el:
      • Sajószentpéteri Művelődési és Sportközpont, Városi Könyvtár
      • Sajószentpéteri Gyógyító- Megelőző Intézmény
      • Sajószentpéteri Központi Napközi Otthonos Óvoda
      • Sajószentpéteri Területi Szociális Központ és Bölcsőde (fenntartó: Sajószentpéter Környéki Önkormányzati         Társulás)                                                                                

    2. Üzemeltetési részleg           
     Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének döntése alapján a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 13. § (1)   bekezdése (továbbiakban: Mötv.) szerinti kötelezően ellátandó feladatok közül az alábbiakat intézményi keretek között a Sajószentpéteri Városgondnokság   (költségvetési szerv) látja el:
      • településfejlesztés, településrendezés;
      • településüzemeltetés (nem veszélyes települési hulladék begyűjtése, köztemetők, a helyi közutak és tartozékainak, közparkok és egyéb közterületek kialakítása      és fenntartása, gépjárművek parkolásának biztosítása);
      • környezet-egészségügy (köztisztaság, települési környezet tisztaságának biztosítása, rovar- és rágcsálóirtás);
      • helyi környezet- és természetvédelem, vízgazdálkodás, vízkárelhárítás;
      • honvédelem, polgári védelem, katasztrófavédelem.

     A Sajószentpéteri Városgondnokság által ellátott egyéb közfeladatok:
      •  A város mindennapi életével kapcsolatos üzemeltetési feladatok elvégzése.
      •  Gondoskodik az egészséges ivóvízellátásról, a helyi közkutak fenntartásáról.
      •  Ellátja a vízrendezési, csapadékvíz elvezetési és karbantartási feladatokat.
      •  Közreműködik a közfoglalkoztatás megszervezésében.

    3. A közfeladatot ellátó szerv vezetőinek és az egyes szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztása, elérhetősége (telefonszáma, elektronikus levélcíme)

      Antal Anita igazgató:

      Telefonszám: 48/345-930 12-es mellék

      Elektronikus levélcím: varosgondnoksag@gmail.com

      Liptákné Balogh Beatrix gazdasági igazgató helyettes:

      Telefonszám: 48/345-930 14-es mellék

      Elektronikus levélcím: varosgondnoksag@gmail.com

      4. A szervezeten belül illetékes ügyfélkapcsolati vezető neve, elérhetősége (telefonszáma, elektronikus levélcíme) és az ügyfélfogadási rend

      Az ügyfélszolgálati vagy közönségkapcsolati vezető neve: NEM RELEVÁNS 

      A Sajószentpéteri Városgondnokság ügyfélfogadási rendje: Hétfő: 8:00 - 13:00  
      Kedd: nincs     
      Szerda: 8:00 - 14:00    
      Csütörtök: nincs     
      Péntek: 8:00 - 11:00

      5. Testületi szerv esetén a testület létszáma, összetétele, tagjainak neve, beosztása, elérhetősége

      NEM RELEVÁNS

      6. A közfeladatot ellátó szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek megnevezése, és 1. pontban meghatározott adatai

      NEM RELEVÁNS

      7. A közfeladatot ellátó szerv többségi tulajdonában álló, illetve részvételével működő gazdálkodó szervezet neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefonszáma, elektronikus levélcíme), tevékenységi köre, képviselőjének neve, a közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke

      NEM RELEVÁNS

      8. A közfeladatot ellátó szerv által alapított közalapítványok neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefonszáma, elektronikus levélcíme), alapító okirata, kezelő szervének tagjai

      NEM RELEVÁNS

      9. A közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv neve, székhelye, a költségvetési szervet alapító jogszabály megjelölése, illetve az azt alapító határozat, a költségvetési szerv alapító okirata, vezetője, honlapjának elérhetősége, működési engedélye

      NEM RELEVÁNS

      10. A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok neve, a szerkesztőség és kiadó neve és címe, valamint a főszerkesztő neve

      NEM RELEVÁNS

      11. A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntései tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervnek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szervnek az 1. pontban meghatározott adatai

      Hivatalos név: Sajószentpéter Városi Önkormányzat    
      Székhely: 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.
      Postai cím: 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.
      Telefonszám: +36-48/521-037
      Elektronikus levélcím: titkarsag@sajoszentpeter.hu
      Honlap: www.sajoszentpeter.hu
      Ügyfélszolgálat elérhetősége: nem releváns