ÖnkormányzatPolgármesteri Hivatale-ügyintézésKözérdekű adatokVálasztási információkHíreinkGalériaDokumentumtárX
Határozatok

Sajószentpéter Városi Önkormányzat Polgármesteri Hivatalának köztisztviselői teljesítményértékelésének alapját képező 2013. évre szóló kiemelt célok meghatározásáról

Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének 289/2012. (XII.20.) határozata Sajószentpéter Városi Önkormányzat Polgármesteri Hivatalának köztisztviselői teljesítményértékelésének alapját képező 2013. évre szóló kiemelt célok meghatározásáról

[1.] A Képviselő-testület a Sajószentpéter Városi Önkormányzat Polgármesteri Hivatalának köztisztviselői teljesítményértékelésének alapját képező 2013. évre szóló kiemelt célokat a következők szerint határozta meg:

A Városi Önkormányzat 2013. évi költségvetésének végrehajtása a gazdálkodás szabályszerűségének maradéktalan biztosítása mellett, a célszerűségi, hatékonysági és költségtakarékossági szempontok messzemenő figyelembevételével történjen.

2. Az önkormányzati fenntartású intézmények jogszerű és gazdaságos működésének biztosítása, a helyi önkormányzatok feladatainak várható változásaiból adódó döntések, intézkedések gyors és hatékony előkészítése, azok jogszerű, az intézmények működését, és a feladatok további hatékony ellátását nem veszélyeztető végrehajtása.

3. A hivatal szervezeti átalakításával összefüggő jogharmonizációs, munkaszervezési és adminisztrációs ügyviteli feladatok határidőre történő jogszerű végrehajtása, a zavartalan működés biztosítása.

4. Az I. fokú adóhatósággal szemben kiemelt követelmény a nem adózó adóalanyok adófizetési kötelezettségének érvényesítése, realizálása.

5. A Polgármesteri Hivatal belső kontrollrendszerének hatékony működtetése.

6. Az önkormányzat feladat- és hatáskörét érintő jogszabályváltozásokból eredő új feladatok gyors és hatékony elvégzése, az új jogszabályi rendelkezéseknek megfelelő munkavégzés.

7. A közfoglalkoztatásra vonatkozó jogszabályokból eredő kötelezettségeknek való megfelelés, együttműködés a közfoglalkoztatás megszervezésében, lebonyolításában résztvevő szervezetekkel.

8. A kapcsolódó külső szervekkel (Magyar Államkincstár, B-A-Z megyei Kormányhivatal, Járási Hivatal, Nemzeti Adó- és Vámhivatal, valamint az önkormányzat intézményeivel) magas szintű együttműködésre kell törekedni az eredményesség, a hatékonyság és a törvényesség biztosítása érdekében.

9. Törekedni kell a hazai és uniós források minél nagyobb mértékű felhasználása érdekében, az önkormányzat lehetőségeit és fejlesztési törekvéseit figyelembe véve a pályázati konstrukciók folyamatos figyelemmel kisérésére.

10. A hivatal munkatársainak szakmai felkészítése, ismereteik növelése, kiemelt figyelemmel a jogszabályi változásokra.

11. Az ügyintézés gyorsításával, egyszerűsítésével, kulturáltságának biztosításával az ügyfelek elégedettségének növelése.

felelős: jegyző, szervezeti egységek vezetői
határidő: 2012.december 31.

Vissza a határozatokhoz