ÖnkormányzatPolgármesteri Hivatale-ügyintézésKözérdekű adatokVálasztási információkHíreinkGalériaDokumentumtárX
Határozatok

a Városgondnokság Alapító Okiratának felülvizsgálatáról

Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének 312/2012.( XII.20.) határozata a Városgondnokság Alapító Okiratának felülvizsgálatáról

[1.] Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testülete az alábbiak szerint vizsgálja felül a Városgondnokság 124/2012.(V.29. határozattal módosított 63/2012.(IV.19.) határozattal kiadott egységes alapító okiratát:

A települési önkormányzat a Sajószentpéteri Központi Általános Iskolában 2013.01.01. napjától felmerülő étkeztetés iránti igényeket a Városgondnokság intézménye útján teljesíti.

2. A Városgondnokság alapító okiratának bevezető része helyébe az alábbi szöveg lép:
„Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testülete az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény, az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról rendelkező 368/2011. (XII.31.) Korm. rendelet, valamint a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. tv., a helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény rendelkezései alapján a Városgondnokság Alapító Okiratát a módosításokkal egységes szerkezetben az alábbiak szerint adja ki:”

3. A Városgondnokság alapító okiratának 10. pontja az alábbi szöveggel egészül ki:
„A városgondnokság alaptevékenysége:
Az intézmény ellátja:
- a Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testülete által meghatározott településüzemeltetési feladatokat.
- az önállóan működő önkormányzati intézmények gazdálkodási, pénzügyi és számviteli feladatait,
- a közétkeztetés biztosításával kapcsolatos önkormányzati feladatokat.

562913 Iskola intézményi étkeztetés
562912 Óvodai intézményi étkeztetés
562917 Munkahelyi étkeztetés
562919 Egyéb étkeztetés”

4. A városgondnokság alapító okiratának 9. pontja helyébe az alábbi szöveg lép:
„Az önállóan működő önkormányzati intézmények gazdálkodási, pénzügyi és számviteli feladatainak ellátása.
A város mindennapi életével kapcsolatos üzemeltetési feladatok végzése.
A Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. tv. és a helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény rendelkezéseivel meghatározott kötelezően ellátandó feladatok.
- gondoskodás az egészséges ivóvízellátásról,
- gondoskodás a közvilágításról,
- helyi közutak fenntartása.
A Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. tv. és a helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény rendelkezéseivel meghatározott ellátandó feladatok:
- vízrendezés és csapadékvíz elvezetés,
- helyi közterületek fenntartása,
- a köztisztaság és településtisztaság biztosítása,
- közreműködés a foglalkoztatás megoldásában.
- épített és természeti környezet védelme,
- gondoskodás a közbiztonság helyi feladatairól.
A vonatkozó külön jogszabályok szerint közreműködik a katasztrófavédelmi feladatok
ellátásában.”

5. A Városgondnokság 1-21. pontból álló Alapító Okirata a törzskönyvi bejegyzés napján lép életbe.

6. A törzskönyvi bejegyzés napján hatályát veszti a 124/2012.(V.29. határozattal módosított 63/2012.(IV.19.) határozattal kiadott egységes Alapító Okirat.

7. Az Alapító Okirat ezen módosítással nem érintett pontjai változatlanul hatályban maradnak.

8. A Képviselő-testület felhívja a Városgondnokság igazgatóját, hogy a 2013. év januári képviselő-testületi ülésére terjessze elő az intézmény Szervezeti és Működési Szabályzatának felülvizsgálatát.

felelős: polgármester, jegyző, intézményvezető
határidő: 2012.12.31.

Vissza a határozatokhoz