• Önkormányzat
  • Polgármesteri Hivatal
  • e-ügyintézés
  • Közérdekű adatok
  • Választási információk
  • Térfigyelő Kamera rendszer
  • Híreink
  • Galéria
  • Dokumentumtár
  • X
    2024. október 29. (kedd) 11:38

    Pályázat Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal társulási referens munkakör betöltésére

    Pályázat

    Pályázat típusa: Humán

    Határidő: 2024.11.22.

    Beadás módja: e-mailben, postai úton,


    A közszolgálati jogviszony időtartama:

    határozatlan idejű közszolgálati jogviszony                        

    Foglalkoztatás jellege:

    teljes munkaidő

    A munkavégzés helye:

    Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye, 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.

    A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

    1.      számú melléklet 19. pontja szerinti pénzügyi és számviteli feladatkör I. vagy II. besorolási osztály.

    A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

    A Sajószentpéter Környéki Önkormányzati Társulással kapcsolatos pénzügyi, gazdálkodási és döntés-előkészítési feladatok – hatályos jogszabályok szerinti – ellátása. Sajószentpéter Környéki Önkormányzati Társulás vagyonával való gazdálkodási, nyilvántartási feladatok ellátása. A munkakör által ellátandó feladat- és hatáskörök: a Társulási Tanács döntés-előkészítési feladatainak ellátása, könyveléssel kapcsolatos feladat- és hatáskörök ellátása számítógépes program alapján, a könyveléshez kapcsolódó beszámolási feladatok ellátása, vagyon-nyilvántartással, vagyongazdálkodással kapcsolatos feladat- és hatáskörök ellátása a Sajószentpéter Környéki Önkormányzati Társulás vonatkozásában, kötelezettségvállalások nyilvántartásával, számlázással kapcsolatos feladat- és hatáskörök ellátása.

    Jogállás, illetmény és juttatások:

    A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.) rendelkezései, valamint Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének a 19/2016. (IX. 5.) önkormányzati rendelete, Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének költségvetési rendelete, a Közszolgálati Szabályzat és a Cafetéria Szabályzat az irányadók.                        

    Pályázati feltételek:

    • magyar állampolgárság,
    • cselekvőképesség,
    • büntetlen előélet,
    • felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi, szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, műszaki, logisztikai felsőfokú, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés. Gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés.
    • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
    • vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.

    A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

    • ASP iratkezelő szakrendszer felhasználói szintű ismerete,
    • közigazgatási alapvizsga és/vagy szakvizsga megléte,
    • hasonló munkakörben szerzett legalább 1 év szakmai gyakorlat, tapasztalat.

    Előnyt jelentő kompetenciák:

    • kiváló szintű írásbeli és szóbeli kommunikációs készség,
    • jó szintű konfliktus- és stressztűrő képesség, problémamegoldó készség,
    • önálló munkavégzésre való alkalmasság, szorgalom, pontos, precíz munkavégzés, terhelhetőség.

    A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

    • önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében foglalt adattartalomnak megfelelően,
    • motivációs levél,
    • iskolai végzettség(ek)et igazoló dokumentum(ok) másolata,
    • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány a Kttv. 42. § (1) és (3) bekezdéseinek megfelelően (speciális), vagy igazolás annak megkéréséről,
    • a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy hozzájárul a pályázat tartalmának és személyes adatainak a pályázat elbírálásában résztvevők általi megismeréséhez, továbbításához,
    • nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a Kttv. 84-85. §-ai szerinti együttalkalmazási tilalom és összeférhetetlenség nem áll fenn,
    • nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalására vonatkozóan.

    A munkakör betölthetőségének időpontja:

    A munkakör a pályázatok elbírálását követően, 2024. december 02. napjától tölthető be.

    A pályázat benyújtásának határideje: 2024. november 22.

    A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Guláné Bacsó Krisztina jegyző nyújt, a 06-48/521-037 –es telefonszámon.    

    A pályázatok benyújtásának módja:

    • postai úton, a pályázatnak a Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: I01/291-11/2024., valamint a munkakör megnevezését: társulási referens.  

    vagy  

    • elektronikus úton Dr. Guláné Bacsó Krisztina jegyző részére a jegyzo@sajoszentpeter.hu e-mail címen keresztül.

    A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

    A benyújtott pályázat csak akkor érvényes, ha a pályázati felhívás formai-tartalmi követelményének megfelel és a pályázó az előírt végzettségekkel, feltételekkel rendelkezik. A pályázati feltételeknek megfelelő pályázók közül az előértékelés alapján kiválasztottak személyes meghallgatására is sor kerül. A pályázat elbírálásáról a jegyző dönt. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot az eljárás bármely szakaszában a pályázat eredménytelenné nyilvánítására.

    A pályázat elbírálásának határideje: 2024. november 29.

    A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

    • www.sajoszentpeter.hu - 2024. október 29.
    • Sajó Televízió - 2024. október 29.
    • Sajószentpéter város hivatalos facebook oldala - 2024. október 29.

    A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

    A határozatlan idejű kinevezés hat hónap próbaidő kikötésével jön létre.  

    Vissza