ÖnkormányzatPolgármesteri Hivatale-ügyintézésKözérdekű adatokVálasztási információkHíreinkGalériaDokumentumtárX
2017. november 28. (kedd) 14:02

Lakossági tájékoztató!

  Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testülete 9/2017. (VI.26.) önkormányzati rendeletével igazgatási szünetet rendelt el a Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatalban.   Az igazgatási szünet  2017. december 20-től                                            2017.december 29-ig tart.  Az igazgatási szünet időtartama alatt a Polgármesteri Hivatal zárva tart, valamennyi szervezeti egységében az ügyfélfogadás szünetel.   Sürgős, halaszthatatlan, vagy az azonnali intézkedést igénylő ügyek ellátását ügyeleti szolgálat működtetésével biztosítjuk. Az ügyintézés előtt telefonos egyeztetés szükséges! Az igazgatási szünet ideje alatt – munkanapokon - 8.00-12.00 óráig hívható telefonszámok: 06-20-230-2338 06-20-230-1266 06-20-230-0906 anyakönyvi ügyek   A 65 év felettiek által át nem vett 6000.-Ft értékű Erzsébet-utalványok 2018. január 2 - 12. között munkanapokon a Polgármesteri Hivatal nyitvatartási ideje alatt az Igazgatási Osztályon (Sajószentpéter, Kálvin tér 31-33.) még átvehetők.    Kérjük szíves megértésüket. Minden kedves ügyfelünknek áldott, békés ünnepeket kívánunk. Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal Vissza