ÖnkormányzatPolgármesteri Hivatale-ügyintézésKözérdekű adatokVálasztási információkTérfigyelő Kamera rendszerHíreinkGalériaDokumentumtárX
Szervezeti, személyzeti adatok

1. A közfeladatot ellátó szerv hivatalos neve, székhelye, postai címe, telefonszáma, elektronikus levélcíme, honlapja, ügyfélszolgálatának elérhetőségei

Hivatalos név: SAJÓSZENTPÉTERI VÁROSGONDNOKSÁG
Székhely: 3770 SAJÓSZENTPÉTER, KÁLVIN TÉR 35.
Postai cím: 3770 SAJÓSZENTPÉTER, KÁLVIN TÉR 35.
Telefonszám:  +36-48/345-930
Elektronikus levélcím: varosgondnoksag@gmail.com
Honlap: https://sajoszentpeter.hu/szolgaltato-intezmenyek
Ügyfélszolgálat elérhetősége:

3770 SAJÓSZENTPÉTER, KÁLVIN TÉR 35.

+36-48/345-930

2. A közfeladatot ellátó szerv szervezeti felépítése szervezeti egységek megjelölésével, az egyes szervezeti egységek feladatai

1. Gazdálkodási részleg         
 A részleg az alábbi költségvetési szervek gazdálkodási, pénzügyi és számviteli feladatait látja el:
  • Sajószentpéteri Művelődési és Sportközpont, Városi Könyvtár
  • Sajószentpéteri Gyógyító- Megelőző Intézmény
  • Sajószentpéteri Központi Napközi Otthonos Óvoda
  • Sajószentpéteri Területi Szociális Központ és Bölcsőde (fenntartó: Sajószentpéter Környéki Önkormányzati         Társulás)                                                                                

2. Üzemeltetési részleg           
 Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének döntése alapján a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 13. § (1)   bekezdése (továbbiakban: Mötv.) szerinti kötelezően ellátandó feladatok közül az alábbiakat intézményi keretek között a Sajószentpéteri Városgondnokság   (költségvetési szerv) látja el:
  • településfejlesztés, településrendezés;
  • településüzemeltetés (nem veszélyes települési hulladék begyűjtése, köztemetők, a helyi közutak és tartozékainak, közparkok és egyéb közterületek kialakítása      és fenntartása, gépjárművek parkolásának biztosítása);
  • környezet-egészségügy (köztisztaság, települési környezet tisztaságának biztosítása, rovar- és rágcsálóirtás);
  • helyi környezet- és természetvédelem, vízgazdálkodás, vízkárelhárítás;
  • honvédelem, polgári védelem, katasztrófavédelem.

 A Sajószentpéteri Városgondnokság által ellátott egyéb közfeladatok:
  •  A város mindennapi életével kapcsolatos üzemeltetési feladatok elvégzése.
  •  Gondoskodik az egészséges ivóvízellátásról, a helyi közkutak fenntartásáról.
  •  Ellátja a vízrendezési, csapadékvíz elvezetési és karbantartási feladatokat.
  •  Közreműködik a közfoglalkoztatás megszervezésében.

3. A közfeladatot ellátó szerv vezetőinek és az egyes szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztása, elérhetősége (telefonszáma, elektronikus levélcíme)

    Antal Anita igazgató:

    Telefonszám: 48/345-930 12-es mellék

    Elektronikus levélcím: varosgondnoksag@gmail.com

    Liptákné Balogh Beatrix gazdasági igazgató helyettes:

    Telefonszám: 48/345-930 14-es mellék

    Elektronikus levélcím: varosgondnoksag@gmail.com

    4. A szervezeten belül illetékes ügyfélkapcsolati vezető neve, elérhetősége (telefonszáma, elektronikus levélcíme) és az ügyfélfogadási rend

    Az ügyfélszolgálati vagy közönségkapcsolati vezető neve: NEM RELEVÁNS 

    A Sajószentpéteri Városgondnokság ügyfélfogadási rendje: Hétfő: 8:00 - 13:00  
    Kedd: nincs     
    Szerda: 8:00 - 14:00    
    Csütörtök: nincs     
    Péntek: 8:00 - 11:00

    5. Testületi szerv esetén a testület létszáma, összetétele, tagjainak neve, beosztása, elérhetősége

    NEM RELEVÁNS

    6. A közfeladatot ellátó szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek megnevezése, és 1. pontban meghatározott adatai

    NEM RELEVÁNS

    7. A közfeladatot ellátó szerv többségi tulajdonában álló, illetve részvételével működő gazdálkodó szervezet neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefonszáma, elektronikus levélcíme), tevékenységi köre, képviselőjének neve, a közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke

    NEM RELEVÁNS

    8. A közfeladatot ellátó szerv által alapított közalapítványok neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefonszáma, elektronikus levélcíme), alapító okirata, kezelő szervének tagjai

    NEM RELEVÁNS

    9. A közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv neve, székhelye, a költségvetési szervet alapító jogszabály megjelölése, illetve az azt alapító határozat, a költségvetési szerv alapító okirata, vezetője, honlapjának elérhetősége, működési engedélye

    NEM RELEVÁNS

    10. A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok neve, a szerkesztőség és kiadó neve és címe, valamint a főszerkesztő neve

    NEM RELEVÁNS

    11. A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntései tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervnek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szervnek az 1. pontban meghatározott adatai

    Hivatalos név: Sajószentpéter Városi Önkormányzat    
    Székhely: 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.
    Postai cím: 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.
    Telefonszám: +36-48/521-037
    Elektronikus levélcím: titkarsag@sajoszentpeter.hu
    Honlap: www.sajoszentpeter.hu
    Ügyfélszolgálat elérhetősége: nem releváns