ÖnkormányzatPolgármesteri Hivatale-ügyintézésKözérdekű adatokVálasztási információkTérfigyelő Kamera rendszerHíreinkGalériaDokumentumtárX
Szervezeti, személyzeti adatok
1. A közfeladatot ellátó szerv hivatalos neve, székhelye, postai címe, telefonszáma, elektronikus levélcíme, honlapja, ügyfélszolgálatának elérhetőségei
Hivatalos név: Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal
Székhely: 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.
Postai cím: 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.
Telefonszám: (48) 521-037, (48) 521-039
Elektronikus levélcím: jegyzo@sajoszentpeter.hu
Honlap: www.sajoszentpeter.hu
Ügyfélszolgálat elérhetősége:

(48) 521-037  3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.

(48) 521-039  3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 31-33.

2. A közfeladatot ellátó szerv szervezeti felépítése szervezeti egységek megjelölésével, az egyes szervezeti egységek feladatai
3. A közfeladatot ellátó szerv vezetőinek és az egyes szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztása, elérhetősége (telefonszáma, elektronikus levélcíme)


Szervezeti egységek vezetői:

  • Igazgatási Osztály
    vezető: Dr. Gramantik Georgina
    cím: 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 31-33.
    telefonszám: (48) 521-039
    e-mail: 
  • Intézményirányító és Szervezési Osztály
    vezető: Dr. Vámos Zsuzsánna Éva
    cím: 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.
    telefonszám: (48) 521-037
    e-mail: 
  • Közvetlen jegyzői irányítás alá tartozók
    vezető: Dr. Guláné Bacsó Krisztina
    cím: 3770 Sajószentpéter, 3770. Sajószentpéter Kálvin tér 4.
    telefonszám: (48) 521-037
    e-mail: 
  • Pénzügyi és Vagyongazdálkodási Osztály
    vezető: Kolossay Anett
    cím: 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.
    telefonszám: (48) 521-037, 521-960
    e-mail: 
  • Városüzemeltetési és Beruházási Osztály
    vezető: Simon László
    cím: 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 6.
    telefonszám: (48) 521-037, 345-908
    e-mail: 
4. A szervezeten belül illetékes ügyfélkapcsolati vezető neve, elérhetősége (telefonszáma, elektronikus levélcíme) és az ügyfélfogadási rend
Az ügyfélszolgálati vagy közönségkapcsolati vezető neve: nem releváns
Az ügyfélfogadás rendje:

Polgármester:
Minden hónap első hétfőjén: 10.00-12.00

Jegyző, aljegyző:
hétfő: 08.00-12.00

Polgármesteri Hivatal:
hétfő: 08.00-12.00
szerda: 8.00-12.00; 12.50-17.00
péntek: 08.00-12.00

5. Testületi szerv esetén a testület létszáma, összetétele, tagjainak neve, beosztása, elérhetősége

nem releváns

6. A közfeladatot ellátó szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek megnevezése, és 1. pontban meghatározott adatai

nem releváns

7. A közfeladatot ellátó szerv többségi tulajdonában álló, illetve részvételével működő gazdálkodó szervezet neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefonszáma, elektronikus levélcíme), tevékenységi köre, képviselőjének neve, a közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke

nem releváns

8. A közfeladatot ellátó szerv által alapított közalapítványok neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefonszáma, elektronikus levélcíme), alapító okirata, kezelő szervének tagjai

nem releváns

9. A közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv neve, székhelye, a költségvetési szervet alapító jogszabály megjelölése, illetve az azt alapító határozat, a költségvetési szerv alapító okirata, vezetője, honlapjának elérhetősége, működési engedélye

nem releváns

10. A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok neve, a szerkesztőség és kiadó neve és címe, valamint a főszerkesztő neve

nem releváns

11. A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntései tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervnek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szervnek az 1. pontban meghatározott adatai