ÖnkormányzatPolgármesteri Hivatale-ügyintézésKözérdekű adatokVálasztási információkHíreinkGalériaDokumentumtárX
2021. február 9. (kedd) 10:58

Önkormányzati ingatlanok bérbeadása

Sajószentpéter Városi Önkormányzat határozott idejű (2021. március 15. – 2021. november 15.) bérbeadásra meghirdeti a Sajószentpéteri Városgondnokság üzemeltetésében lévő Glass Park területén az 1755/5 hrsz. alatt található 19,67 m2 alapterületű büfé konténert az előtte lévő fedett terület használatával. A pályázati ajánlatokat írásban, zárt borítékban legkésőbb 2021. március 10. 12.00 óráig kell a Polgármesteri Hivatal Pénzügyi és Vagyongazdálkodási Osztályára benyújtani. (A határidőn túl érkezett pályázatokat nem tudjuk elfogadni.) A pályázati ajánlatnak tartalmaznia kell:
  • A 12/2019. (V.28.) önkormányzati rendelet 4. melléklete szerinti kitöltött pályázati adatlapot
  • A tevékenység folytatására feljogosító engedély másolatát
  • Nyilatkozatot, hogy a pályázati feltételeket elfogadja
  • Nyilatkozatot, hogy az Önkormányzat és intézményei felé semmiféle tartozása nem áll fenn
  • Társas vállalkozás esetén nyilatkozatot arról, hogy a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 3. § szerint átlátható szervezetnek minősül.
A büfé konténer adottságainak ismertetése: A konténer hasznos alapterülete 19,67 m2, 1 árusító térből, 1 tárolóból, 1 mosdóból és 1 előtérből áll. A büfé konténer víz és villany ellátottsággal rendelkezik. A helyiségek pvc-vel burkoltak. A büfé konténer induló bérleti díja:  időszak: március 15.- május 15.                                 1.000.-Ft/nap
  1. időszak: május 16.- augusztus 31.                              1.300.-Ft/nap
  2. időszak: szeptember 1.-november 15.                           750.-Ft/nap
Licitlépcső:                                                          50.-Ft egységesen minden időszakra Rendezvények (városi, céges stb.) esetén az egyedi díj: 1-50 fő között                                                      5.200.- Ft/nap 51-100 fő között                                                  10.000.- Ft/ nap 100 fő felett                                                         15.000.- Ft/nap Licitlépcső:                                                          500 Ft egységesen minden időszakra  A bérlő kötelessége a bérleti díjon felül a közüzemi díjak megfizetése, valamint a büfé konténer berendezése és naptári naponként minimum 4 óra nyitva tartási idő biztosítása. A büfé konténerben szeszesital árusítás az alábbiak szerint folytatható:
  • rendezvények idején kívül kizárólag sör
  • rendezvények idején sör és bor árusítható.
Az üzemeltetéshez szükséges szakhatósági engedélyek beszerzése a bérlő feladata. A három nyitva tartási időszakra vonatkozóan nincs lehetőség részajánlattételre. A licittárgyalás nyertese az a résztvevő, aki a legmagasabb összegű napi bérleti díjra tesz ajánlatot. A pályázati tárgyaláson csak az a pályázó vehet részt, aki a pályázati ajánlatát az előírt határidőben és tartalommal benyújtotta, az önkormányzattal szemben adó-, közüzemi és egyéb tartozása nincs, valamint a szerződéskötési biztosítékot a versenytárgyalás előtt az Önkormányzat részére megfizette. A helyiség megtekinthető előre egyeztetett időpontban. A helyiség bérbeadásával kapcsolatban további felvilágosítás kérhető a Pénzügyi és- Vagyongazdálkodási Osztályon személyesen (Sajószentpéter, Kálvin tér 4. H-P: 8.00-12.00-ig és Szerda: 8.00-12.00; 13.00-17.00), vagy telefonon 48/521-037 számon.

A licittárgyalás ideje: 2021. március 11. 1300 óra

Helye: Polgármesteri Hivatal Tanácskozóterme. Sajószentpéter, Kálvin tér 4. A licittárgyaláson résztvevőknek a nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérbeadása esetén a licittárgyalás megkezdése előtt a 12/2019. (V.28.) önkormányzati rendelet 35.§ (5) bekezdése alapján (az 1. időszakra vonatkozó induló napi bérleti díj 30 napra jutó összeget) 30.000- Ft pályázati biztosítékot a helyszínen letétbe kell helyezni. A pályázati biztosíték összege a szerződést kötő pályázó esetében a bérleti díjba beszámít, nem nyertes pályázók részére a licittárgyalást követően visszafizetésre kerül. Továbbá a 12/2019. (V.28.) önkormányzati rendelet 34. § (4)-(5) bekezdése alapján a bérbe adott helyiségek esetén a bérleti szerződés megkötésével egyidejűleg a bérleti szerződés aláírásakor érvényes adott időszakra vonatkozó bérleti díj 60 napra jutó összegű óvadék megfizetése szükséges. Az óvadék a bérleti díjba nem számít be. A versenytárgyalás 1 pályázó részvétele esetén is eredményesnek nyilvánítható. A kiíró fenntartja a jogot, hogy a licittárgyalást eredménytelennek nyilvánítsa.   Sajószentpéter, 2021.február 9. Polgármesteri Hivatal   Sajószentpéter Városi Önkormányzat határozott idejű (5 év) bérbeadásra meghirdeti a Sajószentpéter, Somogyi B. u. 9/A. sz. alatti 1699 hrsz-ú nem lakás céljára szolgáló 1402 m2 hasznos alapterületű helyiségből 412 m2 nagyságú ingatlanrészt részben vagy egészben A pályázati ajánlatokat írásban, zárt borítékban legkésőbb 2021.február 25. 1200 óráig kell a Polgármesteri Hivatal Pénzügyi és Vagyongazdálkodási Osztályára benyújtani. (A határidőn túl érkezett pályázatokat nem tudjuk elfogadni.) A pályázati ajánlatnak tartalmaznia kell:
  • A 12/2019. (V.28.) önkormányzati rendelet 4. melléklete szerinti kitöltött pályázati adatlapot.
  • A tevékenység folytatására feljogosító engedély másolatát.
  • Nyilatkozatot, hogy a pályázati feltételeket elfogadja.
  • Nyilatkozatot, hogy Sajószentpéter Városi Önkormányzat és intézményei felé semmiféle tartozása nem áll fenn.
  • Társas vállalkozás esetén nyilatkozatot arról, hogy a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 3. § szerint átlátható szervezetnek minősül.
Az ingatlan induló bérleti díja: 500 Ft/m2/hó. Az ingatlanban – szeszesital-kimérés, forgalmazás és szerencsejáték üzemeltetés kivételével – bármilyen kereskedelmi és szolgáltató tevékenység végezhető. Az ingatlanban folytatott tevékenységhez szükséges szakhatósági engedélyek beszerzése a bérlő feladata. A licittárgyalás nyertese az a résztvevő, aki a legmagasabb összegű havi bérleti díjra tesz ajánlatot. Licitlépcső 100 Ft/m2/hó. A pályázati tárgyaláson csak az a pályázó vehet részt, aki a pályázati ajánlatát az előírt határidőben és tartalommal benyújtotta, az önkormányzattal szemben adó-, közüzemi és egyéb tartozása nincs, valamint a szerződéskötési biztosítékot a versenytárgyalás előtt az Önkormányzat részére megfizette. Az ingatlan megtekintésére vonatkozó igényeket - időpont egyeztetés céljából - a Sajószentpéter Polgármesteri Hivatal vagyongazdálkodási ügyintézőjéhez címzett levélben (3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.) vagy elektronikus levélben a vagyongazd@sajoszentpeter.hu email címre írásban kell benyújtani a pályázó személyes adatainak, cég esetén a cégadatok megadásával. A helyiség bérbeadásával kapcsolatban további felvilágosítás kérhető a Pénzügyi és- Vagyongazdálkodási Osztályon személyesen (Sajószentpéter, Kálvin tér 4. H-P: 8.00-12.00-ig és Szerda: 8.00-12.00; 13.00-17.00), vagy telefonon 48/521-037 számon.

A licittárgyalás ideje: 2021.március 1. 1300 óra

Helye: Polgármesteri Hivatal Tanácskozóterme. 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4. A licittárgyaláson résztvevőknek a nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérbeadása esetén a licittárgyalás megkezdése előtt a 12/2019. (V.28.) önkormányzati rendelet 35.§ (5) bekezdése alapján 500 Ft/m2 szerződéskötési biztosítékot a helyszínen letétbe kell helyezni. A szerződéskötési biztosíték összege a szerződést kötő pályázó esetében a bérleti díjba beszámít, nem nyertes pályázók részére a licittárgyalást követően visszafizetésre kerül. Továbbá a 12/2019. (V.28.) önkormányzati rendelet 34.§ (4)-(5) bekezdése alapján a bérbe adott helyiségek estén a bérleti szerződés megkötésével egyidejűleg a bérleti szerződés aláírásakor érvényes havi bérleti díj összegének kétszeres mértékű óvadék megfizetése szükséges. Az óvadék a bérleti díjba nem számít be. A versenytárgyalás 1 pályázó részvétele esetén is eredményesnek nyilvánítható. A kiíró fenntartja a jogot, hogy a licittárgyalást eredménytelennek nyilvánítsa. Sajószentpéter, 2021.február 09. Polgármesteri Hivatal Sajószentpéter Városi Önkormányzat határozott idejű (1 év) bérbeadásra nyílt pályázatot hirdet a Sajószentpéter, belterület 959/2, 959/4, 982-989 hrsz-ú ingatlanokat bérbeadásra kijelöli. A pályázati ajánlatokat zárt borítékban legkésőbb 2021. február 25. 1200 óráig kell a Polgármesteri Hivatal Pénzügyi és Vagyongazdálkodási Osztályára benyújtani. (A határidőn túl érkezett pályázatokat nem tudjuk elfogadni.) A pályázati ajánlatnak tartalmaznia kell:
  • A pályázó nevét és címét
  • A tevékenység folytatására feljogosító engedély másolatát
  • Nyilatkozatot, hogy a pályázati feltételeket elfogadja
  • Nyilatkozatot, hogy az Önkormányzat és intézményei felé semmiféle tartozása nem áll fenn
  • Nem természetes személy pályázó esetén az ajánlattevő nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 3. § szerint átlátható szervezetnek minősül.
Az ingatlanokra vonatkozó információk:  
Hrsz. Ingatlan besorolása Ingatlan nagysága (m2) Induló licit összeg Ft/év
959/2 kivett töltés 1844 45.000.-
959/4 kivett töltés 7175 150.000.-
982 kivett beépítetlen terület 878 20.000.-
983 kivett lakóház udvar 1067 25.000.-
984 kivett lakóház udvar 394 9.000.-
985 kivett lakóház udvar 523 13.000.-
986 kivett közterület 852 21.000.-
987 kivett lakóház udvar 1621 40.000.-
988 kivett lakóház udvar 1440 36.000.-
989 kivett lakóház udvar 1026 25.000.-
  Licitlépcső: 100.- Ft A pályázati tárgyaláson csak az a pályázó vehet részt, aki a pályázati ajánlatát az előírt határidőben és tartalommal benyújtotta, az önkormányzattal szemben adó-, közüzemi és egyéb tartozása nincs. A licittárgyalás nyertese az a résztvevő, aki a legmagasabb összegű havi bérleti díj megfizetését vállalja. Az ingatlan megtekintésére vonatkozó igényeket - időpont egyeztetés céljából - a Sajószentpéter Polgármesteri Hivatal vagyongazdálkodási ügyintézőjéhez címzett levélben (3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.) vagy elektronikus levélben a vagyongazd@sajoszentpeter.hu email címre írásban kell benyújtani a pályázó személyes adatainak, cég esetén a cégadatok megadásával. A bérbeadással kapcsolatban további felvilágosítás kérhető a Pénzügyi és- Vagyongazdálkodási Osztályon személyesen (Sajószentpéter, Kálvin tér 4. H-P: 8.00-12.00-ig és Szerda: 8.00-12.00; 13.00-17.00), vagy telefonon 48/521-037 számon.

A licittárgyalás ideje: 2021. március 2. 1400 óra

Helye: Polgármesteri Hivatal Tanácskozóterme. 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4. A licittárgyaláson résztvevőknek a licittárgyalás megkezdése előtt a 11/2013. (VI.27.) önkormányzati rendelet 12.§ (7) bekezdése alapján a licit induló összegével megegyező pályázati biztosítékot a helyszínen letétbe kell helyezni. A pályázati biztosíték összege a szerződést kötő pályázó esetében a bérleti díjba beszámít, nem nyertes pályázók részére a licittárgyalást követően visszafizetésre kerül. A versenytárgyalás 1 pályázó részvétele esetén is eredményesnek nyilvánítható. A kiíró fenntartja a jogot, hogy a licittárgyalást eredménytelennek nyilvánítsa.   Sajószentpéter, 2021. február  9.   Polgármesteri Hivatal Sajószentpéter Városi Önkormányzat nyilvános pályázatot hirdet Sajószentpéter, zártkerti ingatlanok értékesítésére Pályázat kiíró szerv neve, címe: Sajószentpéter Városi Önkormányzat, 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4. A pályázat célja: Sajószentpéter, zártkerti ingatlanok értékesítése. A pályázati feltételek: A terület tulajdonjogának megszerzésére, így különösen a földtulajdon megszerzésére jogosultak körére, a birtokban tartható összes föld mértékére, az elővásárlásra való jogosultságra és annak gyakorlására, valamint a szerződéskötésre vonatkozóan a mező- és erdőgazdasági földek forgalmáról szóló 2013. évi CXXII. törvény (továbbiakban: Földforgalmi törvény) és a mező- és erdőgazdasági földek forgalmáról szóló 2013. évi CXXII. törvénnyel összefüggő egyes rendelkezésekről és átmeneti szabályokról szóló 2013. évi CCXII. törvény rendelkezéseit kell alkalmazni. Az egyéb pályázati feltételekre vonatkozóan az Önkormányzat vagyonáról, a vagyonhasznosítás rendjéről és a vagyontárgyak feletti tulajdonosi jogok gyakorlásának szabályairól szóló 11/2013. (VI.27.) önkormányzati rendelet előírásai alkalmazandók. Szerződéskötés: A pályázat nyertese vállalja az adás-vételi szerződés megkötését a pályázat eredményhirdetését követő 15 napon belül. A nyertes pályázó eleget tesz a Földforgalmi törvény 21.§-a és a mező- és erdőgazdasági földek forgalmáról szóló 2013. évi CXXII. törvénnyel összefüggő egyes rendelkezésekről és átmeneti szabályokról szóló 2013.évi CCXII. törvény 17.§-a szerinti előírásoknak. A Földforgalmi törvény 36.§ (1) bekezdés b) pontja alapján a tulajdonjog átruházáshoz nem kell a mezőgazdasági igazgatási szerv jóváhagyása. A pályázati biztosíték kikötése: A pályázónak a pályázattal érintett ingatlan kikiáltási ára 10 %-ának megfelelő összeget pályázati biztosítékként be kell fizetnie, és a befizetést bizonylattal igazolnia kell a pályázati tárgyaláson. A pályázaton nem nyert pályázó részére a pályázati biztosíték összegét az Önkormányzat a licittárgyalást követő 8 napon belül visszafizeti. A nyertes pályázó által befizetett pályázati biztosíték a vételárba beszámításra kerül. Amennyiben a szerződést határidőben nem köti meg vagy eláll a nyertes ajánlattevő a szerződéstől, a pályázati biztosítékként befizetett összeg nem jár vissza, azt a pályázat kiírója, mint szerződés meghiúsulása esetére járó kötbért köti ki. A pályázat jellege: A pályázati (licit) tárgyalás. Az ingatlanokra vonatkozó információk:
  Hrsz.   Fekvés   Megnevezés   Terület (m2)   Önkormányzati tulajdoni hányad   Önkormányzati tulajdonra jutó aranykorona érték (AK) Bruttó forgalmi érték (Ft)*
3074 zártkert szőlő rét 1700 2328 1/1 3.84 4.05 575.392
3572 zártkert rét 4159 1/1 8.69 490.498
4054 zártkert kert, szőlő, gyümölcsös 4368 1/1 10.98 991.615
4160 zártkert rét 4596 1/1 6.39 360.677
4182 zártkert rét szántó 4179 4321 1/1 7.27 5.27 767.301
4573/1 zártkert rét 4505 1/1 7.84 442.521
  *A 11/2013 (VI.27.) önkormányzati rendelet 9. § (7) bekezdése alapján:
  • Gyep, rét, legelő: 56.444.-Ft/AK
  • Szántó: 67.733.-Ft/AK
  • Kert, szőlő, gyümölcsös: 90.311.-Ft/AK
Pályázat benyújtásának határideje:
  1. február 25. 12:00 óra
A pályázatnak tartalmaznia kell: Az ajánlattevő nevét, címét Az ajánlattevő részletes és jogilag kötelező erejű nyilatkozatát:
  • a pályázati felhívásban foglalt feltételek elfogadására,
  • az általa vállalt kötelezettségek teljesítésére,
  • azon ingatlan megjelölését, melyre vonatkozóan pályázni kíván,
  • az ajánlattevő nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy a Sajószentpéter Városi Önkormányzat és intézményei felé nem áll fenn tartozása,
  • nem természetes személy pályázó esetén az ajánlattevő nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 3. § szerint átlátható szervezetnek minősül és nem nyilvánosan működő részvénytársaság.
  • arról, hogy a mező és erdőgazdasági földek forgalmáról szóló 2013. évi CXXII. törvény 10. § és 11. § alapján jogosult a föld tulajdonjogát megszerezni
  • arról, hogy a mező- és erdőgazdasági földek forgalmáról szóló 2013. évi CXXII. törvény 13.-14.§. illetve 15. §-ban foglalt kötelezettségek teljesítését az adás-vételi szerződésbe foglalva vállalja.
A  pályázat (licit) helye, időpontja: Polgármesteri Hivatal Tanácskozó terem 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.
  1. március 3. 1300 óra
A licit induló ára: A kikiáltási ár a bruttó forgalmi érték (adómentes). A licitlépcső:       szabad   A pályázatra vonatkozó további kérdések feltevésének, valamint a válaszok megadásának módja: Az ingatlanok megtekintésére vonatkozó igényeket - időpont egyeztetés céljából - a Sajószentpéter Polgármesteri Hivatal vagyongazdálkodási ügyintézőjéhez címzett levélben (3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.) vagy elektronikus levélben a vagyongazd@sajoszentpeter.hu email címre írásban kell benyújtani a pályázó személyes adatainak, cég esetén a cégadatok megadásával. Kiíró fenntartja jogát, hogy a pályázat során ajánlatot tett egyik ajánlattevővel se kössön szerződést, és ily módon – akár indoklás nélkül is – a pályázatot eredménytelennek minősítse. Sajószentpéter, 2021. február 9. Polgármesteri Hivatal  
Vissza