ÖnkormányzatPolgármesteri Hivatale-ügyintézésKözérdekű adatokVálasztási információkTérfigyelő Kamera rendszerHíreinkGalériaDokumentumtárX
2021. március 29. (hétfő) 07:24

Pályázat Glass Park büfé bérbeadására!

Pályázat
Sajószentpéter Városi Önkormányzat határozott idejű (2021. március 15. – 2021. november 15.) bérbeadásra meghirdeti a Sajószentpéteri Városgondnokság üzemeltetésében lévő Glass Park területén az 1755/5 hrsz. alatt található 19,67 m2 alapterületű büfé konténert az előtte lévő fedett terület használatával. A pályázati ajánlatokat írásban, zárt borítékban legkésőbb 2021. április 15. 12.00 óráig kell a Polgármesteri Hivatal Pénzügyi és Vagyongazdálkodási Osztályára benyújtani. (A határidőn túl érkezett pályázatokat nem tudjuk elfogadni.) A pályázati ajánlatnak tartalmaznia kell:
  • A 12/2019. (V.28.) önkormányzati rendelet 4. melléklete szerinti kitöltött pályázati adatlapot
  • A tevékenység folytatására feljogosító engedély másolatát
  • Nyilatkozatot, hogy a pályázati feltételeket elfogadja
  • Nyilatkozatot, hogy az Önkormányzat és intézményei felé semmiféle tartozása nem áll fenn
  • Társas vállalkozás esetén nyilatkozatot arról, hogy a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 3. § szerint átlátható szervezetnek minősül.
A büfé konténer adottságainak ismertetése: A konténer hasznos alapterülete 19,67 m2, 1 árusító térből, 1 tárolóból, 1 mosdóból és 1 előtérből áll. A büfé konténer víz és villany ellátottsággal rendelkezik. A helyiségek pvc-vel burkoltak. A büfé konténer induló bérleti díja: 
  1. időszak: március 15.- május 15.                                 1.000.-Ft/nap
  2. időszak: május 16.- augusztus 31.                              1.300.-Ft/nap
  3. időszak: szeptember 1.-november 15.                           750.-Ft/nap
Licitlépcső:                                                          50.-Ft egységesen minden időszakra Rendezvények (városi, céges stb.) esetén az egyedi díj: 1-50 fő között                                                      5.200.- Ft/nap 51-100 fő között                                                  10.000.- Ft/ nap 100 fő felett                                                         15.000.- Ft/nap Licitlépcső:                                                          500 Ft egységesen minden időszakra A bérlő kötelessége a bérleti díjon felül a közüzemi díjak megfizetése, valamint a büfé konténer berendezése és naptári naponként minimum 4 óra nyitva tartási idő biztosítása. A büfé konténerben szeszesital árusítás az alábbiak szerint folytatható:
  • rendezvények idején kívül kizárólag sör
  • rendezvények idején sör és bor árusítható.
Az üzemeltetéshez szükséges szakhatósági engedélyek beszerzése a bérlő feladata. A három nyitva tartási időszakra vonatkozóan nincs lehetőség részajánlattételre. A licittárgyalás nyertese az a résztvevő, aki a legmagasabb összegű napi bérleti díjra tesz ajánlatot. A pályázati tárgyaláson csak az a pályázó vehet részt, aki a pályázati ajánlatát az előírt határidőben és tartalommal benyújtotta, az önkormányzattal szemben adó-, közüzemi és egyéb tartozása nincs, valamint a szerződéskötési biztosítékot a versenytárgyalás előtt az Önkormányzat részére megfizette. A helyiség megtekinthető előre egyeztetett időpontban. A helyiség bérbeadásával kapcsolatban további felvilágosítás kérhető a Pénzügyi és- Vagyongazdálkodási Osztályon személyesen (Sajószentpéter, Kálvin tér 4. H-P: 8.00-12.00-ig és Szerda: 8.00-12.00; 13.00-17.00), vagy telefonon 48/521-037 számon. 

A licittárgyalás ideje: 2021. április 19. 1300 óra

Helye: Polgármesteri Hivatal Tanácskozóterme. Sajószentpéter, Kálvin tér 4. A licittárgyaláson résztvevőknek a nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérbeadása esetén a licittárgyalás megkezdése előtt a 12/2019. (V.28.) önkormányzati rendelet 35.§ (5) bekezdése alapján (az 1. időszakra vonatkozó induló napi bérleti díj 30 napra jutó összeget) 30.000- Ft pályázati biztosítékot a helyszínen letétbe kell helyezni. A pályázati biztosíték összege a szerződést kötő pályázó esetében a bérleti díjba beszámít, nem nyertes pályázók részére a licittárgyalást követően visszafizetésre kerül. Továbbá a 12/2019. (V.28.) önkormányzati rendelet 34. § (4)-(5) bekezdése alapján a bérbe adott helyiségek esetén a bérleti szerződés megkötésével egyidejűleg a bérleti szerződés aláírásakor érvényes adott időszakra vonatkozó bérleti díj 60 napra jutó összegű óvadék megfizetése szükséges. Az óvadék a bérleti díjba nem számít be. A versenytárgyalás 1 pályázó részvétele esetén is eredményesnek nyilvánítható. A kiíró fenntartja a jogot, hogy a licittárgyalást eredménytelennek nyilvánítsa. Sajószentpéter, 2021.március 29. Polgármesteri Hivatal
Vissza