• Önkormányzat
  • Polgármesteri Hivatal
  • e-ügyintézés
  • Közérdekű adatok
  • Választási információk
  • Térfigyelő Kamera rendszer
  • Híreink
  • Galéria
  • Dokumentumtár
  • X
    2024. október 1. (kedd) 12:25

    Pályázat Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal jegyzői referens munkakör betöltésére

    PályázatÁllás

    Pályázat típusa: Humán

    Határidő: 2024.10.18.

    Beadás módja: e-mailben, postai úton,

    A közszolgálati jogviszony időtartama:

    határozatlan idejű közszolgálati jogviszony                        

    Foglalkoztatás jellege:

    teljes munkaidő

    A munkavégzés helye:

    Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye, 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.

    A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

    A társasházakról szóló 2003. évi CXXXIII. törvény alapján a jegyző társasházak feletti törvényességi felügyeletével kapcsolatos feladatok ellátása. A helyi esélyegyenlőségi referensi feladatok ellátása, a helyi esélyegyenlőségi program (továbbiakban: HEP) működésének támogatása, felülvizsgálata, az önkormányzat és a HEP Fórum közötti kapcsolat biztosítása, adminisztratív feladatok ellátása. Humánpolitikai feladatok ellátása, KIRA rendszer használata. Titkársági feladatok ellátása (bejövő hívások kezelése, a hivatalba érkező ügyfelek fogadása, tájékoztatása, iktatási, postázási, irattározási feladatok), ASP iktatórendszer használata. Kapcsolattartás a Kormányhivatallal a TFIK-n keresztül (iratok le- és feltöltése), LocLex rendszer kezelése.

    Jogállás, illetmény és juttatások:

    A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.) rendelkezései, valamint Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének a 19/2016. (IX. 5.) önkormányzati rendelete, Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének költségvetési rendelete, a Közszolgálati Szabályzat és a Cafetéria Szabályzat az irányadók.                        

    Pályázati feltételek:

    • magyar állampolgárság,
    • cselekvőképesség,
    • büntetlen előélet,
    • felsőoktatásban szerzett jogi, közszolgálati, gazdaságtudományi, pedagógus, bölcsészettudományi, társadalomtudományi szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és közszolgálati, emberi erőforrás gazdálkodási, humán erőforrás menedzser vagy munkaügyi és társadalombiztosítási felsőfokú szakképesítés,
    • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
    • vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.  

    A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

    • hasonló munkakörben szerzett legalább 1 év szakmai gyakorlat, tapasztalat,
    • ASP iratkezelő szakrendszer felhasználói szintű ismerete,
    • közigazgatási alapvizsga és/vagy szakvizsga megléte,
    • KIRA rendszer ismerete
    • LocLex rendszer ismerete.

    Előnyt jelentő kompetenciák:

    • kiváló szintű írásbeli és szóbeli kommunikációs készség,
    • jó szintű konfliktus- és stressztűrő képesség, problémamegoldó készség,
    • önálló munkavégzésre való alkalmasság, szorgalom, pontos, precíz munkavégzés, terhelhetőség.

    A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

    • önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében foglalt adattartalomnak megfelelően,
    • motivációs levél,
    • iskolai végzettség(ek)et igazoló dokumentum(ok) másolata,
    • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány a Kttv. 42. § (1) és (3) bekezdéseinek megfelelően, vagy igazolás annak megkéréséről,
    • a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy hozzájárul a pályázat tartalmának és személyes adatainak a pályázat elbírálásában résztvevők általi megismeréséhez, továbbításához,
    • nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a Kttv. 84-85. §-ai szerinti együttalkalmazási tilalom és összeférhetetlenség nem áll fenn,
    • nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalására vonatkozóan.

    A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör a pályázatok elbírálását követően, 2024. október 28. napjától tölthető be.

    A pályázat benyújtásának határideje: 2024. október 18.

    A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Guláné Bacsó Krisztina jegyző nyújt, a 06-48/521-037 –es telefonszámon.

    A pályázatok benyújtásának módja:

    • postai úton, a pályázatnak a Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: I01/268-14/2024., valamint a munkakör megnevezését: jegyzői referens.  

    vagy  

    • elektronikus úton Dr. Guláné Bacsó Krisztina jegyző részére a jegyzo@sajoszentpeter.hu e-mail címen keresztül.

    A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

    A benyújtott pályázat csak akkor érvényes, ha a pályázati felhívás formai-tartalmi követelményének megfelel és a pályázó az előírt végzettségekkel, feltételekkel rendelkezik. A pályázati feltételeknek megfelelő pályázók közül az előértékelés alapján kiválasztottak személyes meghallgatására is sor kerül. A pályázat elbírálásáról a jegyző dönt. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot az eljárás bármely szakaszában a pályázat eredménytelenné nyilvánítására.

    A pályázat elbírálásának határideje: 2024. október 25.

    A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:  

    • www.sajoszentpeter.hu  - 2024. október 1.
    • Sajó Televízió - 2024. október 1.
    • Sajószentpéter város hivatalos facebook oldala - 2024. október 1.

    A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

    A határozatlan idejű kinevezés hat hónap próbaidő kikötésével jön létre.

    Vissza