PÁLYÁZAT Sajószentpéter Városi Önkormányzat nyilvános pályázatot hirdet Suzuki Ignis 1.3 GLX típusú személygépkocsi értékesítése céljából

Pályázat típusa: Gazdasági
Határidő: 2023.10.09.
Beadás módja: személyesen, postai úton,
Pályázat rövid leírása:
Pályázat kiíró szerv neve, címe, telefonszáma:
Sajószentpéter Városi Önkormányzat, 3770 Sajószentpéter Kálvin tér 4. Telefonszám: 48/521-037
A pályázat célja:
Sajószentpéter Városi Önkormányzat tulajdonában lévő Suzuki Ignis 1.3 GLX típusú, KBD-881 rendszámú személygépkocsi értékesítése.
Pályázat tárgya:
Suzuki Ignis 1.3 GLX típusú személygépkocsi
Forgalmi rendszám: KBD-881
Gyártás éve: 2006
Szín: fehér
Hajtóanyag: benzin
Hengerűrtartalom: 1328 cm3
Teljesítmény: 69 kW
Sebességváltó: mechanikus/normál
Km-óra állás: 318.601 km
Alvázszám: TSMMHY51S00251065
Plusz egy garnitúra nyári gumiabroncs szett
A pályázat benyújtásának határideje: 2023. október 09. 12:00 óráig
A pályázatnak tartalmaznia kell:
- a pályázó nevét, címét, elérhetőségét
- az ajánlattevő nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy Sajószentpéter Városi Önkormányzat és intézményei felé nem áll fenn tartozása
- nem természetes személy pályázó esetén az ajánlattevő nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 3. § szerint átlátható szervezetnek minősül
- nyilatkozatot a pályázati feltételek elfogadásáról és az ellenszolgáltatás teljesítésére vonatkozó kötelezettség vállalásáról.
Az értékesítés induló bruttó eladási ára: 250.000- Ft
Licitlépcső: 10.000.- Ft
A versenytárgyalás (licit) helye, időpontja: 2023. október 10. 10:00 óra
3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4. (Polgármesteri Hivatal Tanácskozóterem)
Az ajánlatok benyújtásának helye:
Személyesen a Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal Pénzügyi és Vagyongazdálkodási Osztályán (3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.), vagy postai úton a pályázat benyújtási határidejéig történő beérkezéssel.
Pályázat benyújtásának módja:
Az ajánlatokat zárt borítékban kell benyújtani. A borítékon fel kell tüntetni a „Személygépkocsi - pályázat" szöveget.
Pályázat tárgya megtekinthető előre egyeztetett időpontban és helyen. Időpont egyeztetés lehetséges a fent említett címen személyesen, telefonon a 48/521-037 számon, illetve elektronikus úton a vagyongazd@sajoszentpeter.hu e-mail címen.
Az ajánlatok elbírálásánál bírálati szempont:
- vételár mértéke
A vételár megfizetésére vonatkozó előírások:
A vételárat az adásvételi szerződés megkötéséig banki átutalással vagy pénztári befizetéssel kell teljesíteni Sajószentpéter Városi Önkormányzat Raiffeisen Bank Zrt.-nél vezetett 12046102-00196800-00100005 számú számlájára. A szerződéskötés feltétele a vételár megfizetéséről szóló bizonylat bemutatása.
Érvénytelen a pályázat:
- az ajánlatot a kiírásban meghatározott benyújtási határidő lejárta után nyújtották be,
- az ajánlat nem felel meg a pályázati kiírásban foglalt feltételeknek.
Pályázati egyéb feltételek:
A nyertes ajánlattevő vállalja, hogy a licittárgyalást követő 15 napon belül az adásvételi szerződést megköti. A gépjármű birtokbaadása az adásvételi szerződés megkötésével egyidejűleg történik.
A Kiíró fenntartja azon jogát, hogy:
- a nyertes ajánlattevő visszalépése esetén a soron következő legelőnyösebb ajánlattevővel köt szerződést,
- a versenytárgyalást eredménytelennek nyilváníthatja,
- a pályázati felhívást, illetve annak egyes részeit az ajánlatok benyújtására megjelölt időpontig indoklás nélkül visszavonhatja. E döntést a Kiíró a pályázati kiírás meghirdetésével azonos módon teszi közzé.
A versenytárgyalás 1 pályázó részvétele esetén is eredményesnek nyilvánítható.
Képek a meghirdetett autóról:
Megosztás Facebook-onVissza