Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal pénzügyi ügyintéző munkakör betöltésére.

Pályázat típusa: Humán
Határidő: 2023.12.15.
Beadás módja: e-mailben, telefonon, postai úton
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye, 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1. számú melléklet 19. pontja szerinti pénzügyi és számviteli feladatkör I. vagy II. besorolási osztály.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Az önkormányzat gazdálkodásával összefüggő feladatainak ellátása. Közreműködés az önkormányzat költségvetésének, rendelet-tervezetének, előirányzat-átcsoportosításának, tájékoztatójának, beszámolójának, maradvány kimutatásának elkészítésében. A polgármesteri hivatal számviteli feladatainak ellátása. Elvégzi a gazdasági események kontírozását, ellátja a könyvelési feladatokat. A vagyonnal kapcsolatos teljes körű ügyintézési tevékenység, vagyonleltár összeállítása, selejtezéssel kapcsolatos feladatok ellátása. Az ingatlanvagyon kataszter folyamatos és naprakész vezetése a hatályos jogszabályok szerint. A jogszabályokban előírt értékegyezőség biztosítása a kataszteri és számviteli nyilvántartások között. A Sajószentpéter Környéki Önkormányzati Társulással (a továbbiakban: SKÖT) kapcsolatos pénzügyi, gazdálkodási és döntés-előkészítési feladatok – hatályos jogszabályok szerinti – ellátása, továbbá a SKÖT vagyonával való gazdálkodási, nyilvántartási feladatok ellátása. Az önkormányzati adóhatóság feladatkörébe tartozó helyi adóztatással kapcsolatos feladatok ellátása.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló
2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.) rendelkezései, valamint a Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének 19/2016. (IX.5.) önkormányzati rendelete, Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének költségvetési rendelete, a Közszolgálati Szabályzat és a Cafeteria Szabályzat az irányadók.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet,
- felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi, szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, műszaki, logisztikai felsőfokú, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés vagy
- gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés,
- vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása
- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások).
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- közigazgatásban szerzett gyakorlat, tapasztalat,
- önkormányzati ASP rendszer felhasználói szintű ismerete,
- közigazgatási alapvizsga, szakvizsga,
- felsőfokú végzettség.
Elvárt kompetenciák:
- kiváló szintű írásbeli és szóbeli kommunikációs készség,
- jó szintű konfliktus- és stressztűrő képesség, problémamegoldó készség,
- önálló munkavégzésre való alkalmasság, szorgalom, pontos, precíz munkavégzés, terhelhetőség.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében foglalt adattartalomnak megfelelően,
- motivációs levél,
- iskolai végzettség(ek)et igazoló dokumentum(ok) másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány a Kttv. 42. § (1) és (3) bekezdéseinek megfelelően, vagy igazolás annak megkéréséről,
- a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy hozzájárul a pályázat tartalmának és személyes adatainak a pályázat elbírálásában résztvevők általi megismeréséhez, továbbításához,
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a Kttv. 84-85. §-ai szerinti együttalkalmazási tilalom és összeférhetetlenség nem áll fenn,
- nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalására vonatkozóan.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör 2024. január 8-tól tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2023. december 15.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Guláné Bacsó Krisztina jegyző nyújt, a 06-48/521-037-es telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: I01/348-1/2023., valamint a munkakör megnevezését: pénzügyi ügyintéző,
- elektronikus úton Dr. Guláné Bacsó Krisztina jegyző részére a jegyzo@sajoszentpeter.hu
e-mail címen keresztül.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázat elbírálásáról a jegyző dönt. A pályázati feltételeknek megfelelő pályázók közül az előértékelés alapján kiválasztottak személyes meghallgatására is sor kerül. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot az eljárás bármely szakaszában a pályázat eredménytelenné nyilvánítására.
A pályázat elbírálásának határideje: 2023. december 22.
Tweet Megosztás Facebook-on Megosztás LinkedIn-en Vissza