ÖnkormányzatPolgármesteri Hivatale-ügyintézésKözérdekű adatokVálasztási információkTérfigyelő Kamera rendszerHíreinkGalériaDokumentumtárX
2023. november 30. (csütörtök) 12:53

Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal pénzügyi ügyintéző munkakör betöltésére.

PályázatÁllás
news/2433/2433_0.jpg

Pályázat típusa: Humán

Határidő: 2023.12.15.

Beadás módja: e-mailben, telefonon, postai úton

A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

A munkavégzés helye: Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye, 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

1. számú melléklet 19. pontja szerinti pénzügyi és számviteli feladatkör I. vagy II. besorolási osztály.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Az önkormányzat gazdálkodásával összefüggő feladatainak ellátása. Közreműködés az önkormányzat költségvetésének, rendelet-tervezetének, előirányzat-átcsoportosításának, tájékoztatójának, beszámolójának, maradvány kimutatásának elkészítésében. A polgármesteri hivatal számviteli feladatainak ellátása. Elvégzi a gazdasági események kontírozását, ellátja a könyvelési feladatokat. A vagyonnal kapcsolatos teljes körű ügyintézési tevékenység, vagyonleltár összeállítása, selejtezéssel kapcsolatos feladatok ellátása. Az ingatlanvagyon kataszter folyamatos és naprakész vezetése a hatályos jogszabályok szerint. A jogszabályokban előírt értékegyezőség biztosítása a kataszteri és számviteli nyilvántartások között. A Sajószentpéter Környéki Önkormányzati Társulással (a továbbiakban: SKÖT) kapcsolatos pénzügyi, gazdálkodási és döntés-előkészítési feladatok – hatályos jogszabályok szerinti – ellátása, továbbá a SKÖT vagyonával való gazdálkodási, nyilvántartási feladatok ellátása. Az önkormányzati adóhatóság feladatkörébe tartozó helyi adóztatással kapcsolatos feladatok ellátása.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló
2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.) rendelkezései, valamint a Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének 19/2016. (IX.5.) önkormányzati rendelete, Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének költségvetési rendelete, a Közszolgálati Szabályzat és a Cafeteria Szabályzat az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság,
  • cselekvőképesség,
  • büntetlen előélet,
  • felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi, szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, műszaki, logisztikai felsőfokú, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés vagy
  • gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés,
  • vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások).

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • közigazgatásban szerzett gyakorlat, tapasztalat,
  • önkormányzati ASP rendszer felhasználói szintű ismerete,
  • közigazgatási alapvizsga, szakvizsga,
  • felsőfokú végzettség.

Elvárt kompetenciák:

  • kiváló szintű írásbeli és szóbeli kommunikációs készség,
  • jó szintű konfliktus- és stressztűrő képesség, problémamegoldó készség,
  • önálló munkavégzésre való alkalmasság, szorgalom, pontos, precíz munkavégzés, terhelhetőség.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében foglalt adattartalomnak megfelelően,
  • motivációs levél,
  • iskolai végzettség(ek)et igazoló dokumentum(ok) másolata,
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány a Kttv. 42. § (1) és (3) bekezdéseinek megfelelően, vagy igazolás annak megkéréséről,
  • a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy hozzájárul a pályázat tartalmának és személyes adatainak a pályázat elbírálásában résztvevők általi megismeréséhez, továbbításához,
  • nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a Kttv. 84-85. §-ai szerinti együttalkalmazási tilalom és összeférhetetlenség nem áll fenn,
  • nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalására vonatkozóan.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör 2024. január 8-tól tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2023. december 15.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Guláné Bacsó Krisztina jegyző nyújt, a 06-48/521-037-es telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton, a pályázatnak a Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: I01/348-1/2023., valamint a munkakör megnevezését: pénzügyi ügyintéző,
  • elektronikus úton Dr. Guláné Bacsó Krisztina jegyző részére a jegyzo@sajoszentpeter.hu
    e-mail címen keresztül.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázat elbírálásáról a jegyző dönt. A pályázati feltételeknek megfelelő pályázók közül az előértékelés alapján kiválasztottak személyes meghallgatására is sor kerül. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot az eljárás bármely szakaszában a pályázat eredménytelenné nyilvánítására.

A pályázat elbírálásának határideje: 2023. december 22.

Vissza