Pályázat - igazgatási ügyintéző munkakör betöltésére

Pályázat típusa: Humán
Határidő: 2025.12.05.
Beadás módja: e-mailben, postai úton, elektronikusan
Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal
igazgatási ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye, 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 31-33.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1. számú melléklet 9. pontja szerinti Szociális és gyámügyi feladatkör I. vagy II. besorolási osztály
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Jegyzői hatáskörbe tartozó gyermekvédelmi és gyámügyi feladatok, szünidei gyermekétkeztetési feladatok, önkormányzati rendeletben meghatározott pénzbeli és természetbeni támogatásokkal kapcsolatos feladatok ellátása. Feladatkörét érintő bejelentések kivizsgálása, környezettanulmány készítése és a szükséges intézkedések megtétele, ügyfélszolgálati feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése. Feladatkörébe tartozó statisztikai és egyéb adatszolgáltatások teljesítése. Jegyzői hatáskörbe tartozó határidős feladatok végrehajtásában való közreműködés.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.) rendelkezései, valamint Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének 19/2016. (IX. 5.) önkormányzati rendelete, Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének költségvetési rendelete és a Közszolgálati Szabályzat az irányadók.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet,
- felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, társadalomtudományi, jogi, bölcsészettudományi, egészségtudományi, pedagógus szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és szociális szakmacsoportba tartozó szakképesítés, vagy gyámügyi, vagy gyermekvédelmi, vagy szociális területen szerzett gyakorlat
vagy
középiskolai végzettség és szociális szakmacsoportba tartozó szakképesítés, vagy gyámügyi, vagy gyermekvédelmi, vagy szociális területen szerzett gyakorlat, - vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása,
- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások).
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- hasonló munkakörben szerzett gyakorlat, legalább 1 év szakmai tapasztalat,
- ASP Iratkezelő szakrendszer felhasználó szintű ismerete,
- közigazgatási alapvizsga és/vagy szakvizsga megléte.
Elvárt kompetenciák:
- jó szintű írásbeli és szóbeli kommunikációs készség,
- jó szintű konfliktus- és stressztűrő képesség, problémamegoldó készség,
- önálló munkavégzésre való alkalmasság, szorgalom, pontos, precíz munkavégzés, terhelhetőség.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 9. §-ában foglaltaknak megfelelő önéletrajz,
- motivációs levél,
- iskolai végzettség(ek)et igazoló dokumentum(ok) másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány a Kttv. 42. § (1) bekezdésének megfelelően (speciális), vagy igazolás annak megkéréséről,
- a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy hozzájárul a pályázat tartalmának és személyes adatainak a pályázat elbírálásában résztvevők általi megismeréséhez, továbbításához,
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a Kttv. 84-85. §-ai szerinti együttalkalmazási tilalom és összeférhetetlenség nem áll fenn,
- nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalására vonatkozóan.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően, 2026. január 5. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. december 5.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Guláné Bacsó Krisztina jegyző nyújt, a 06-48/521-037-es telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- postai úton, a pályázatnak a Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: I01/277-27/2025., valamint a munkakör megnevezését: igazgatási ügyintéző
vagy
- elektronikus úton Dr. Guláné Bacsó Krisztina jegyző részére a jegyzo@sajoszentpeter.hu e-mail címen keresztül.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A benyújtott pályázat csak akkor érvényes, ha a pályázati felhívás formai-tartalmi követelményének megfelel és a pályázó az előírt végzettségekkel, feltételekkel rendelkezik. A pályázati feltételeknek megfelelő pályázók közül az előértékelés alapján kiválasztottak személyes meghallgatására is sor kerül. A pályázat elbírálásáról a jegyző dönt. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot az eljárás bármely szakaszában a pályázat eredménytelenné nyilvánítására.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025. december 15.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- www.sajoszentpeter.hu - 2025. november 24.
- Sajó Televízió - 2025. november 24.
- Sajószentpéter város hivatalos facebook oldala – 2025. november 24.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A határozatlan idejű kinevezés hat hónap próbaidő kikötésével jön létre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.sajoszentpeter.hu honlapon szerezhet.
Megosztás Facebook-onVissza