ÖnkormányzatPolgármesteri Hivatale-ügyintézésKözérdekű adatokVálasztási információkTérfigyelő Kamera rendszerHíreinkGalériaDokumentumtárX
2024. október 8. (kedd) 08:00

Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal társulási referens munkakör betöltésére

PályázatÁllás

Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal

 a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet
Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal
társulási referens
munkakör betöltésére

A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony                        

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

A munkavégzés helye: Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye, 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

1.     számú melléklet 19. pontja szerinti pénzügyi és számviteli feladatkör I. vagy II. besorolási osztály.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök: A Sajószentpéter Környéki Önkormányzati Társulással kapcsolatos pénzügyi, gazdálkodási és döntés-előkészítési feladatok – hatályos jogszabályok szerinti – ellátása. Sajószentpéter Környéki Önkormányzati Társulás vagyonával való gazdálkodási, nyilvántartási feladatok ellátása. A munkakör által ellátandó feladat- és hatáskörök: a Társulási Tanács döntés-előkészítési feladatainak ellátása, könyveléssel kapcsolatos feladat- és hatáskörök ellátása számítógépes program alapján, a könyveléshez kapcsolódó beszámolási feladatok ellátása, vagyon-nyilvántartással, vagyongazdálkodással kapcsolatos feladat- és hatáskörök ellátása a Sajószentpéter Környéki Önkormányzati Társulás vonatkozásában, kötelezettségvállalások nyilvántartásával, számlázással kapcsolatos feladat- és hatáskörök ellátása.

Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.) rendelkezései, valamint Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének a 19/2016. (IX. 5.) önkormányzati rendelete, Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének költségvetési rendelete, a Közszolgálati Szabályzat és a Cafetéria Szabályzat az irányadók.                        

  • Pályázati feltételek:
    - magyar állampolgárság,
    - cselekvőképesség,
    - büntetlen előélet,
    - felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi, szakképzettség; vagy          felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, műszaki, logisztikai felsőfokú, illetve mérlegképes    könyvelő szakképesítés. Gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői,  informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés.
    - felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
    - vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.
  • A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
    - ASP iratkezelő szakrendszer felhasználói szintű ismerete,
    - közigazgatási alapvizsga és/vagy szakvizsga megléte,
    - hasonló munkakörben szerzett legalább 1 év szakmai gyakorlat, tapasztalat.
  • Előnyt jelentő kompetenciák:
    - kiváló szintű írásbeli és szóbeli kommunikációs készség,
    - jó szintű konfliktus- és stressztűrő képesség, problémamegoldó készség,
    - önálló munkavégzésre való alkalmasság, szorgalom, pontos, precíz munkavégzés, terhelhetőség.
  • A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
    - önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében foglalt adattartalomnak megfelelően,
    - motivációs levél,
    - iskolai végzettség(ek)et igazoló dokumentum(ok) másolata,
    - 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány a Kttv. 42. § (1) és (3) bekezdéseinek megfelelően, vagy igazolás annak megkéréséről, - a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy hozzájárul a pályázat tartalmának és személyes adatainak a pályázat elbírálásában résztvevők általi megismeréséhez, továbbításához,
    - nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a Kttv. 84-85. §-ai szerinti együttalkalmazási tilalom és összeférhetetlenség nem áll fenn,
    - nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalására vonatkozóan.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör a pályázatok elbírálását követően, 2024. november 4. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. október 22.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Guláné Bacsó Krisztina jegyző nyújt, a 06-48/521-037 –es telefonszámon.    
A pályázatok benyújtásának módja:
- postai úton, a pályázatnak a Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: I01/291-4/2024., valamint a munkakör megnevezését: társulási referens.

  vagy  

- elektronikus úton Dr. Guláné Bacsó Krisztina jegyző részére a jegyzo@sajoszentpeter.hu e-mail címen keresztül.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A benyújtott pályázat csak akkor érvényes, ha a pályázati felhívás formai-tartalmi követelményének megfelel és a pályázó az előírt végzettségekkel, feltételekkel rendelkezik. A pályázati feltételeknek megfelelő pályázók közül az előértékelés alapján kiválasztottak személyes meghallgatására is sor kerül. A pályázat elbírálásáról a jegyző dönt. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot az eljárás bármely szakaszában a pályázat eredménytelenné nyilvánítására.

A pályázat elbírálásának határideje: 2024. október 31.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:  

- www.sajoszentpeter.hu - 2024. október 8.
- Sajó Televízió - 2024. október 8.
- Sajószentpéter város hivatalos facebook oldala - 2024. október 8.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A határozatlan idejű kinevezés hat hónap próbaidő kikötésével jön létre.  

Vissza