a Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatalnál igazgatási szünet elrendeléséről
Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének 17/2025. (II. 20.) határozata a Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatalnál igazgatási szünet elrendeléséről Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testülete az előterjesztést megtárgyalta és a következő határozatot hozta:
1. A Képviselő-testület az igazgatási szünetről szóló 2023. évi XXVI. törvény 7. § (1) bekezdés a) pontja alapján - az igazgatási szünet elrendeléséről szóló 316/2024. (XI. 6.) Korm. rendelet 1. §-ában foglaltak figyelembevételével – a Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatalnál (a továbbiakban: Hivatal) 2025. december 29. napjától 2026. január 1. napjáig terjedő időszakra igazgatási szünetet rendel el.
2. A Képviselő-testület a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdése alapján – a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőt és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunkavégzésről szóló 30/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 13. § (1) bekezdés b) pontjában foglaltak figyelembevételével – a Hivatalnál a) 2025. december 22. napjától 2025. december 23. napjáig terjedő időszakra és b) 2026. január 2. napjára igazgatási szünetet rendel el. 3. Az 1-2. pont szerinti igazgatási szünet hatálya kiterjed a Hivatal által foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre, ügykezelőre, valamint munkavállalóra.
4. A Hivatal a halaszthatatlan közfeladatainak folyamatos és zavartalan ellátása érdekében az igazgatási szünet időszaka alatt ügyeletet tart. Az ügyeleti rendet a jegyző intézkedésben állapítja meg.
5. Ez a határozat 2025. február 21-én lép hatályba és 2026. január 3. napján hatályát veszti.
Felelős: Jegyző