ÖnkormányzatPolgármesteri Hivatale-ügyintézésKözérdekű adatokVálasztási információkTérfigyelő Kamera rendszerHíreinkGalériaDokumentumtárX
Határozatok

a Polgármesteri Hivatal Alapító Okiratának felülvizsgálatáról

Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének 121/2012.( V.29.) határozata a Polgármesteri Hivatal Alapító Okiratának felülvizsgálatáról

[1.] Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testülete az alábbiak szerint vizsgálja felül a Polgármesteri Hivatal 60/2012.(IV:19.) határozatával kiadott egységes alapító okiratát:

Az alapító okirat a költségvetési szerv alaptevékenysége (szakfeladat számmal és megnevezéssel) 9. pontjánál a szakfeladatszámok 7-ik pozícióját törli.

2. Az alapító okirat 8. pontjában „A költségvetési szerv jogszabályban meghatározott közfeladata” meghatározása helyébe az alábbi rendelkezés lép:
„A helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény 38. § rendelkezései szerint az önkormányzat működésével, valamint az államigazgatási ügyek döntésre való előkészítésével és végrehajtásával kapcsolatos feladatok, továbbá a nemzetiségek jogairól szóló 2011. évi CLXXIX. törvény rendelkezéseivel meghatározott feladatok ellátása.
A külön jogszabályban meghatározott körzeti igazgatási feladatok ellátása.
Az önkormányzatok társulásairól szóló külön jogszabályi rendelkezések szerint a társulási megállapodásban foglalt feladatok szervezése, ellátása.
A Polgármesteri Hivatal döntés-előkészítő, szervező, végrehajtó, ellenőrző és szolgáltató tevékenységet folytat a város lakossága érdekében.
A Polgármesteri Hivatal elősegíti a képviselő-testület, a polgármester, alpolgármester, nemzetiségi önkormányzatok, a Bizottságok, a jegyző munkájának eredményességét. Az ezzel összefüggő feladatok:
- a testületi előterjesztések, határozati javaslatok, rendelet-tervezetek előkészítése,
- a képviselők munkájának, jogaik gyakorlásának és kötelezettségeik teljesítésének elősegítése,
- a polgármester hatósági, önkormányzati és vezetői feladatai ellátásához kapcsolódó ügyek döntésre előkészítése, azok végrehajtásának szervezése,
- az Önkormányzat tulajdonosi részvételével működő gazdasági társaságok, és non-profit gazdasági társaságok vonatkozásában a tulajdonosi jogok gyakorlásával kapcsolatos döntés-előkészítési, végrehajtás-szervezési feladatok ellátása. ”

3. Jelen határozatban foglalt módosítások és a 60/2012.(IV.19.) határozat rendelkezéseinek átvezetésével, ezen határozat mellékletekén - az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény, és a végrehajtásáról rendelkező 368/2011.(XII.31.) Korm. rendelet, továbbá a közoktatásról szóló 1993. évi LXXIX. törvény 37. § (5) bekezdése, valamint a helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény 10. § (1) bekezdés g) pontja alapján - egységes szerkezetben kiadásra kerül a Polgármesteri Hivatal Alapító Okirata.

4. A 3. pontban foglaltak szerint kiadott 1-19. pontból álló egységes Alapító Okirat a törzskönyvi bejegyzés napján lép hatályba.

felelős: polgármester, jegyző
határidő: azonnal

Vissza a határozatokhoz