ÖnkormányzatPolgármesteri Hivatale-ügyintézésKözérdekű adatokVálasztási információkTérfigyelő Kamera rendszerHíreinkGalériaDokumentumtárX
Határozatok

a Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal belső szervezeti tagozódásának, létszámának, munkarendjének, valamint ügyfélfogadási rendjének meghatározásáról

Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének 159/2023. (VIII. 24.) határozata

a Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal belső szervezeti tagozódásának, létszámának, munkarendjének, valamint ügyfélfogadási rendjének meghatározásáról  

Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testülete az előterjesztést megtárgyalta, és a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 67. § (1) bekezdés d) pontjában foglaltak figyelembevételével a következő határozatot hozta: 

1.      A Képviselő-testület a Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal (a továbbiakban: Hivatal) belső szervezeti tagozódását a következők szerint határozza meg:

a)      Jegyző

b)     Aljegyző

c)      Közvetlen jegyzői irányítás alá tartozók Projektiroda Társulási referens Jegyzői referens

d)     Aljegyzői irányítás alá tartozó Intézményirányító és Szervezési Osztály

e)      Igazgatási Osztály

f)      Pénzügyi és Vagyongazdálkodási Osztály

g)     Városüzemeltetési és Beruházási Osztály  

2.      A Képviselő-testület a Hivatal engedélyezett létszámát 43 főben határozza meg.  

3.      A Képviselő-testület a Hivatal munkarendjét az alábbiak szerint határozza meg:  

A munkaidő heti 40 óra.

A napi munkaidő:        

hétfő, kedd, csütörtök: 7.30 órától 16.00 óráig                                   

szerda:                         7.30 órától 17.00 óráig                                   

péntek:                        7.30 órától 12.30 óráig.  

A munkaközi szünet hétfőn, kedden és csütörtökön 30 perc, szerdán 50 perc, mely a munkaidőbe beszámít. A munkaközi szünet 12.00 óra és 13.00 óra között vehető igénybe, eltérő igénybevételt a jegyző és az osztályvezetők engedélyezhetnek. Munkaközi szünet nem vehető igénybe, ha a napi munkavégzés a 6 óra időtartamot nem éri el.  

4.       A jegyző - indokolt esetben - a köztisztviselő, munkavállaló kérésére eltérő munkarendet is engedélyezhet.          

5.      A Képviselő-testület a Hivatal ügyintézőinek ügyfélfogadási rendjét a következők szerint határozza meg:

hétfő:                           8.00 órától 12.00 óráig

szerda:                         8.00 órától 12.00 óráig                                    13.00 órától 17.00 óráig

péntek:                         8.00 órától 12.00 óráig  

6.      Jegyző fogadóórája:     

szerda                           8.00 órától 12.00 óráig 

7.      A Képviselő-testület felhívja a jegyzőt, hogy gondoskodjon a Hivatal szervezeti és működési szabályzatának elkészítéséről.  

8.      Ez a határozat a Hivatal szervezeti és működési szabályzatának jóváhagyásáról szóló polgármesteri utasítás hatálybalépésének napján lép hatályba.  

9.      Hatályát veszti a Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatának elfogadásáról szóló 142/2015. (VIII. 26.) határozat. 

Felelős: Polgármester            

Jegyző

Vissza a határozatokhoz