• Önkormányzat
  • Polgármesteri Hivatal
  • e-ügyintézés
  • Közérdekű adatok
  • Választási információk
  • Térfigyelő Kamera rendszer
  • Híreink
  • Galéria
  • Dokumentumtár
  • X
    Pályázat részletei

    Pályázat Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal igazgatási ügyintéző munkakör betöltésére.

    Pályázat típusa: Humán

    Határidő: 2024.06.24.

    Beadás módja: e-mailben, telefonon, postai úton, elektronikusan

    A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

                           

    Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

    A munkavégzés helye:

    Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye, 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 31-33.

    A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

    1. számú melléklet 9. pontja szerinti Szociális és gyámügyi feladatkör I., II. besorolási osztály

    A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

    Jegyzői hatáskörbe tartozó gyermekvédelmi és gyámügyi feladatok, szünidei gyermekétkeztetési feladatok, önkormányzati rendeletben meghatározott pénzbeli és természetbeni támogatásokkal kapcsolatos feladatok ellátása. Feladatkörét érintő bejelentések kivizsgálása, környezettanulmány készítése és a szükséges intézkedések megtétele, ügyfélszolgálati feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése. Feladatkörébe tartozó statisztikai és egyéb adatszolgáltatások teljesítése. Jegyzői hatáskörbe tartozó határidős feladatok végrehajtásában való közreműködés.

    Jogállás, illetmény és juttatások:

    A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.) rendelkezései, valamint Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének a 19/2016. (IX. 5.) önkormányzati rendelete, Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének költségvetési rendelete, a Közszolgálati Szabályzat és a Cafetéria szabályzat az irányadók.

                           

    Pályázati feltételek:

    • magyar állampolgárság,
    • cselekvőképesség,
    • büntetlen előélet,
    • Felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, társadalomtudományi, jogi, bölcsészettudományi, egészségtudományi, pedagógus szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és szociális szakmacsoportba tartozó szakképesítés vagy
    • Középiskolai végzettség és szociális szakmacsoportba tartozó szakképesítés, vagy gyámügyi, vagy gyermekvédelmi, vagy szociális területen szerzett gyakorlat,
    • vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása,
    • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások).

    A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

    • hasonló munkakörben szerzett gyakorlat - legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
    • ASP Irat szakrendszer felhasználó szintű ismerete,
    • közigazgatási alapvizsga, szakvizsga megléte.

    Elvárt kompetenciák:

    • jó szintű írásbeli és szóbeli kommunikációs készség,
    • jó szintű konfliktus- és stressztűrő képesség, problémamegoldó készség,
    • önálló munkavégzésre való alkalmasság, szorgalom, pontos, precíz munkavégzés, terhelhetőség.

    A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

    • a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 9. §-ában foglaltaknak megfelelő önéletrajz,
    • motivációs levél,
    • iskolai végzettség(ek)et igazoló dokumentum(ok) másolata,
    • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány a Kttv. 42. § (1) és (3) bekezdéseinek megfelelően, vagy igazolás annak megkéréséről,
    • a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy hozzájárul a pályázat tartalmának és személyes adatainak a pályázat elbírálásában résztvevők általi megismeréséhez, továbbításához,
    • nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a Kttv. 84-85. §-ai szerinti együttalkalmazási tilalom és összeférhetetlenség nem áll fenn,
    • nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalására vonatkozóan.

    A munkakör betölthetőségének időpontja:

    A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

    A pályázat benyújtásának határideje: 2024. június 24

    A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Guláné Bacsó Krisztina jegyző nyújt, a 06-48/521-037 -es telefonszámon.

    A pályázatok benyújtásának módja:

    • Postai úton, a pályázatnak a Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: I01/245-1/2024., valamint a munkakör megnevezését: igazgatási ügyintéző.
    • Elektronikus úton Dr. Guláné Bacsó Krisztina jegyző részére a jegyzo@sajoszentpeter.hu e-mail címen keresztül.

    A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

    A pályázat elbírálásáról a jegyző dönt. A pályázati feltételeknek megfelelő pályázók közül az előértékelés alapján kiválasztottak személyes meghallgatására is sor kerül. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot az eljárás bármely szakaszában a pályázat eredménytelenné nyilvánítására.

    A pályázat elbírálásának határideje: 

    2024. június 28.

    A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

    • www.sajoszentpeter.hu - 2024. június 6.
    • Sajó Televízió - 2024. június 6.

    A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

    A határozatlan idejű kinevezés hat hónap próbaidő kikötésével jön létre.

    A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.sajoszentpeter.hu honlapon szerezhet.

    Vissza a pályázatokhoz