• Önkormányzat
  • Polgármesteri Hivatal
  • e-ügyintézés
  • Közérdekű adatok
  • Választási információk
  • Térfigyelő Kamera rendszer
  • Híreink
  • Galéria
  • Dokumentumtár
  • X
    Pályázat részletei

    Pályázat Sajószentpéter Városi Önkormányzat határozott idejű (legfeljebb 5 év) bérbeadásra meghirdeti a TOP-1.1.3-15-BO1-2019-00054 „Városi piac kialakítása Sajószentpéteren” című projekt keretében Sajószentpéter, Kossuth Lajos u. 167. szám alatti, 1817/2 hrsz- ú területen elhelyezkedő Péteri Piac raktárhelyiségeket.

    Pályázat típusa: Gazdasági

    Határidő: 2024.11.19.

    Beadás módja: e-mailben, elektronikusan

    A pályázati ajánlatokat írásban, zárt borítékban legkésőbb 2024. november 19. 12:00 óráig kell a Polgármesteri Hivatal Pénzügyi és Vagyongazdálkodási Osztályára benyújtani.

    A pályázati ajánlatnak tartalmaznia kell:

    • A 10/2023. (III.28.) önkormányzati rendelet 5. melléklete szerinti kitöltött pályázati adatlapot
    • A tevékenység folytatására feljogosító engedély másolatát.
    • Nyilatkozatot, hogy a pályázati feltételeket elfogadja
    • Nyilatkozatot, hogy az Önkormányzat és intézményei felé semmiféle tartozása nem áll fenn
    • Társas vállalkozás esetén nyilatkozatot arról, hogy a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 3. § szerint átlátható szervezetnek minősül.
    • Azon helyiség megjelölését, melyre vonatkozóan pályázni kíván.  

    A 3 db bérbeadásra meghirdetett raktárhelyiség ismertetése:  

    „A” raktár 35 m²
    „B” raktár 35 m²
    „C” raktár 50 m²
    •  energetikai tanúsítvány száma: HET-1005-6406
    • energetikai minőség szerinti besorolás: CC    

    A licit induló bérleti díja: 500.-Ft/m²/hó

    Licitlépcső: 100.-Ft  

    A bérlő kötelessége a bérleti díjon felül a közüzemi díjak megfizetése. A licittárgyalás nyertese az a résztvevő, aki a legmagasabb összegű havi bérleti díjra tesz ajánlatot, vagy a legmagasabb havi bérleti díj megfizetése mellett a legtöbb havi bérleti díj előre történő megfizetését vállalja.  

    A pályázati tárgyaláson csak az a pályázó vehet részt, aki:

    • a pályázati ajánlatát az előírt határidőben és tartalommal benyújtotta,
    • az önkormányzattal szemben adó-, közüzemi és egyéb tartozása nincs, valamint
    • a szerződéskötési biztosítékot a versenytárgyalás előtt az Önkormányzat részére megfizette.  

    A raktárhelyiségek bérbeadásával kapcsolatban további felvilágosítás kérhető elektronikus levélben a vagyongazd@sajoszentpeter.hu e-mail címen, illetve a 48/521-037-es telefonszámon. A licittárgyalás előtt egyeztetett időpontban a raktárhelyiségek megtekinthetőek.  

     

    A licittárgyalás ideje:

    2024. november 21.  9:00 óra

    Helye: Polgármesteri Hivatal Tanácskozóterme.

    Sajószentpéter, Kálvin tér 4.  

    A licittárgyaláson résztvevőknek a licittárgyalás megkezdése előtt a 10/2023. (III.28.) önkormányzati rendelet 36.§ (5) bekezdése alapján az adott raktárhelyiség induló bérleti díjával megegyező összegű szerződéskötési biztosítékot a helyszínen letétbe kell helyezni. A szerződéskötési biztosíték összege a szerződést kötő pályázó esetében a bérleti díjba beszámít, nem nyertes pályázók részére a licittárgyalást követő 8 napon belül visszafizetésre kerül. A pályázat nyertese vállalja a bérleti szerződés megkötését a pályázat eredményhirdetését követő 8 napon belül.  

    Továbbá a 10/2023. (III.28.) önkormányzati rendelet 35. § (5)-(6) bekezdései alapján a bérbe adott helyiségek esetén a bérleti szerződés megkötésével egyidejűleg a bérleti szerződés aláírásakor érvényes havi bérleti díj kétszeresének megfelelő összegű óvadék megfizetése szükséges. Az óvadék a bérleti díjba nem számít be.

    A versenytárgyalás 1 pályázó részvétele esetén is eredményesnek nyilvánítható. A kiíró fenntartja a jogot, hogy a licittárgyalást eredménytelennek nyilvánítsa.  

    Vissza a pályázatokhoz